Business man

A héten találkoztam egy ismerősömmel. Furcsa ezt a szót leírni, ismerős, mert valamikor még sokkal többet jelentett annál. (Nem a szó!) Ma már csak ennyit. Nem volt kellemetlen maga a találkozás, de fájt látni mi lett abból az emberből, akiknek láttam, aminek hittem vagy aki tényleg volt. Kíváncsi voltam, a szemembe tud-e nézni és tudott… Mindenek ellenére… Hiszen nem is velem jött találkozni, hanem egy ügyféllel. Nem én érdekeltem őt, még annyira sem, mint régi jóbarát, hanem az üzlet, az örökös pénz. (Csak úgy zárójelben: érdekes, hogy egy magát hívőnek tartó embert mennyire tudnak hajtani az anyagiak) Igen, a business a fő hatóerő manapság, csináljunk pénzt és higgyük azt, hogy boldogok vagyunk. Játsszuk el a nagy menedzsert, igyunk koktélt ebédre is és hazudjuk, hogy vannak érzelmeink, mert úgy illik és mindez olyan jól mutat a fekete öltöny és bordó nyakkendő mögül.

Reklámok
Kategória: Olvasnivaló, Szösszenet
Címke: , , ,
Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Vélemény, hozzászólás?

