Már egy mosoly is rövidebb

Igen, tudom… már megint rég nem jelentkeztem :D, de ha tudnátok mennyi minden történt. Projekt projekt után, utazgatások, meg mindenféle, amit már telefonon az illetékeseknek elmeséltem 🙂 Közben többmindenen vettem észre magam. Például azon, hogy mogorvább lett a világ.

Ma összefutottam Mr. M-el. Egy “szián” kívül 2-3 szó, ennyi jutott nekem a mai aktivitásából, aztán elrobogott. Később bértem én is a suliba. A folyosón mindenki mindig rohan valamerre. Szinte nekimentem I.nek, amikor valahogy észrevett, rámmosolygott félig és tovalibbent. Az újságos álldogált ugyan a téren, de fagyos arccal adta át a mai lapot. Mindenki besavanyodott?-gondoltam… Aztán magamon is észrevettem…  Mai program: suliba berohanni, órát megtartani, suliból elrohanni, újságot megvenni, repülőjegyet kifizetni, megbeszélést megtartani, hazarohanni, valamit kajálni, csomagolni, barátnőt felhívni, puszit adni, lefeküdni, utazni… Tik-tak, eltelt 24 óra. S eltelik így egy hét, a hónap, talán az év is. Majd azon vesszük észre magunkat, hogy a karácsonyi ajándékot is rohangálás közben fogjuk beszerezni, csodafolytán eltalálva azt, amit a megajándékozott szeretett volna. Már az örömszerzés is luxus. Akár az a hétköznapi mosoly, a hosszas tekintet, amivel egymásra néztünk egy kis szeretetet átadva. Pörgünk, teljesíteni vágyunk, karriert akarunk vagy helyesen ellátni a háztartást, gyerekkel foglalkozni, dolgozni stb. stb. és ez mind rendjén van. Csak néha kicsit elfelejtünk emberek lenni. Géppé gyorsult fel a világ, mintha felhúzták volna és most pörög. Az idő mennyisége változatlan, csak a feladatok sokszorozódtak meg. Turbón működünk emberek! S már egy mosoly is rövidebb…

Reklámok
Kategória: Olvasnivaló, Szösszenet
Címke: , ,
Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Vélemény, hozzászólás?

