Levél 1

Idézettel kezdek, mert most találtam rá. És mert pár szóban mindent elmond, amit így utazás után el akartam volna mondani.

“Mire olvasod ezt a levelet, én már messze járok.
Nem úgy, ahogy terveztem, de életemben először elhagyom ezt a várost. Így talán sikerül véget vetnem a keresésnek. Bármennyit is változunk, fizetnünk kell azért, amit a múltban elkövettünk -vagyis, hosszú út áll előttem. De még találkozunk… – vagy itt, vagy odaát.”
(Ben Affleck-The Town 2010)

Reklámok
Kategória: Levelek Budapestről
Címke: , ,
Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Vélemény, hozzászólás?

