Levél 10

Annyi szeretetreméltó ember van körülöttem, hogy ezt nem lehet szó nélkül hagyni. (Ez a sors vagy egy isten bocsánatkérése a pofoncsapásokért? :p:D ) Mindenképp, nagyon szerencsés vagyok 🙂 Á.barátnőm, aki engem Kiscsillagnak hív (érdekes, mert mindig is utáltam, ha becéztek…  Három embernek engedtem meg, hogy becézzen. Az egyik apum nevelőanyja volt, nagyon jól egyeztem vele és valahogy a Rékus nem is zavart annyira, így szólít egyik legjobb barátnőm is. S volt egyszer valaki, aki Kedvesemnek szólított és nem éreztem színjátéknak. A Kiscsillag viszont, óhatatlanul otthonossá vált. Játékos, ugyanakkor hatalmas szeretetet érzek benne, ahányszor csak hallom.) meghívott vacsorára. Azért esett ez különösen jól, mert az embernek mindig jól esik ugye, ha idegenben van. Főzött nekem brassói pecsenyét és ellátott decemberig teával, forró csokival, vasalóval, edényekkel, ami kell egy háztartásban s az én lakásomban nem volt (a sört R.nak kell hogy megköszönjem,  még megvan 😀 de ahogy visszajön O. barátném, megisszuk, ezzel fogjuk megünnepelni érkezését). Ugyanakkor Á.val mindig olyan jókat tudunk beszélgetni, ami függetlenül attól, hogy a barátaim nagyrésze otthon van, vagy hogy néha napokig nincs kihez szóljak (kivéve, ha G. meg nem hív teázni, ami lassan napi rendszerességgel történik :D) mindig feldob, energiát ad és elhiteti velem, hogy olyan dolgok alakulhatnak jól és akkor, amikről/amikor nem is hiszi az ember (amúgy szerintem itt a lényeg a képességen/tudáson van, vagyis hogy kell tudni hinni ezekben a dolgokban).

Felhívott M. barátném is, aminek kimondottan örültem, mert megtudhattam, hogy mit csinál G. úrfi, mennyit nőtt, miket tanult stb. Mikor otthon leszek pár napra, mindenképp meggyámbászom picit, ha sikerül találkozni. Nagyon élvezem, hogy körül vagyok véve gyerekekkel. Itt, az uncsiméknak van egy 4 éves kisfiúk, akire néha vigyázni is fogok, otthon meg vár a szomszéd kissrác, aki minden nap bemegy a szobámba és mutatja, hogy nem vagyok sehol 😀 Persze a keresztfiamat is meg kéne valahogy látogassam, de előbb E. mindenképp meg kell gyógyuljon és ki kell találjuk, hogy mikor zavarhatom őket pár napra, de egy hétvégére be kell iktassatok engem gyerekek, előre szólok :p 😀

B. barátnémnak pedig üzenem, hogy jöhet a következő levél, mert teljesítettem az első küldetést: láttam a Szabó Ervint :p, a Postatakarékpénztárat és csarnokot stb. A Magyar Szecesszió Házát későbbre tervezem, mert oda nem egyedül szeretnék elmenni, sőt Szamos marcipánt enni sem.

S míg el nem felejtem, M.nek ígértem egy fényképet és receptet. Csajok, próbáljátok ki, nagyon finom!

Azték csirkefalatok

Hozzávalók:

  • 1 kg csirkemellfilé
  • 2 fej vöröshagyma

    a főztöm :)

    a főztöm 🙂

  • bors
  • chilipor
  • 1 konzerv vörösbab
  • 1 konzerv csemegekukorica
  • ketchup
  • kakukkfű

Elkészítés:

A csirkemellfilét csíkokra vágjuk. A vöröshagymát finomra vágjuk, és egy kis zsíradékon megdinszteljük, majd rátesszük a csirkemellfilét. Felöntjük egy kevés vízzel, ízlés szerint sóval, borssal, chiliporral megszórjuk. Egy kis ideig főzzük, majd beletesszük a kukoricát és a babot. Ketchuppal és kakukkfűvel ízesítjük. Párolt rizst adunk köretnek. (A mindmegett.hu-n találtam.)

Reklámok
Kategória: Levelek Budapestről, Olvasnivaló
Címke: , ,
Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Vélemény, hozzászólás?

