Levél 13

Feledékeny és lusta vagyok, de azt hiszem, ezzel nem mondok nektek újat 😀 Persze, hogy nem szedem a C-vitamint és persze, hogy lusta vagyok egy kisebb kitérőt tenni ahhoz, hogy gyümölcsöt vegyek. Eredménye: megint nátha…

Csakhogy ez már kissé keményebb dió volt, mert rátett egy lapáttal a fűtetlen busz, amivel utaztam, így napokig nyomtam az ágyat. Viszont most már újult erővel készülhetek a rég (NEM) “várt “konferenciára. Természetesen megint nagy fába vágtam a fejszém, de legyen… Azért szorítsatok nekem pénteken 🙂 Aztán egy kis lazulás következik, Jézus Krisztus Szupersztár a Madáchban, karácsonyi vásár, pesti unitárius templom G.-al, kis Szamos marcipán és ha meggyőzöm a csajokat, hogy kimozduljanak, akkor hétfő esti mikulásozás nálam 😀

Kategória: Levelek Budapestről, Olvasnivaló
Címke: , , ,
Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Vélemény, hozzászólás?

