Levél 23

No, remélem, mindannyian jól vagytok, mert itt szép az élet, süt a nap és mi megyünk hétvégén Szentendrére 😀

Mozgalmasak a hétköznapok, ezért lehet, hogy ritkábban írok, de képekkel gyakrabban jelentkezem FB-on. A majális kimondottan jól telt, gondolom nektek is, mi lehet abban rossz, hogy az ember négy napon át lustálkodik? :p Számomra azzal kezdődött a hosszú hétvége, hogy kimentem az uncsimmal Gárdonyba, ahol egyébként egy kóruselőadást hallgathattam meg és profi kottaforgatóvá váltam, ugyanis G. zongorázott. A pálinkafesztiválon úgy gondoltuk, hogy nem veszünk részt intenzíven, lesz alkalom erre Pesten, mivel itt ma kezdődik, pont a várban. Ezen szoktunk viccelődni a “bandával”, hogy majd kimegyünk behúzni egy felest és jövünk vissza olvasni. De térjek csak vissza a kis beszámolómra. Szóval a gárdonyi kiruccanást követően, másnap reggel feltápászkodtam és kimentem a Deákra, mert meglepetést akartam szerezni az unokaöcsémnek azzal, hogy lefényképezem neki Jenson Buttont, aki egy bemutatóval nyitotta meg a Fővárosi Nagydíjat. Az ismertebbek közül még ott volt a motoros Talmácsi. Töredelmesen bevallom: élveztem. Azt hittem, nyűg lesz, az ilyesmi nem szokott annyira érdekelni. Hát az az igazság, hogy ha ott vagy a helyszínen, átragad rád picit a tömeg lelkesedése. Kimondottan szerencsés voltam, mert nem akartam beállni a tűző napon perzselődő emberek közé, így egy stratégiai pontot keresve, megláttam, merre állnak a fotósok és rájöttem hol fog kijönni Button, így annyira közelről láttam, hogy még pacsit is adhatott volna, ha nem veszi körül egymillió biztonsági őr. A feladatomat teljesítve, sok-sok képpel és videóval a tarsolyomban elindultam a Tabán Majálisra. Fergeteges koncertek voltak, kitombolhattuk magunkat, majd sörözéssel zárult az est. Másnap mivel még nem volt könyvtárazás, egyedül töltöttem a napot, sütkéreztem, olvasgattam, gondolkoztam. Annyira kellett egy ilyen, hogy csak magammal törődjek, magamra szenteljek időt. Így el is tudtam dönteni egy-két dolgot. Most meg intenzíven dolgozom ezen. Mesélek, ha otthon leszek. Május végén kell mennem megtartani tömbösítve a szemináriumaim, úgyhogy készüljetek! :p Hívok majd sorra mindenkit. Addig is, küldök nektek valami szépet:

Kategória: Levelek Budapestről, Olvasnivaló | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Vélemény, hozzászólás?

