Levél 25

Utolsó egy és fél héten sok minden történt, ami egyben pozitív változást is hozott a hétköznapokba, egyszerűen nem volt mikor megírjam a történteket, később pedig már elhanyagoltam a blogírást. Viszont hiányos lenne a sor, ha nem esne szó a végről. Maga a “vég” szó nem annyira jó, de jobbat most nem találok 🙂 Egy kis szakasz lezárult, de ősszel minden bizonnyal elkezdődik valami új. Már ismert helyre mehetek vissza, amelynek azonban még mindig felfedezhetem újabb arcait.

Szóval utolsó hét(ek). Mert ha nem, túl elkalandozom. Volt egy esküvő. Haza jöttem Nagykárolyba pár napra, hiszen kedves barátaim Cs. és Z. egy életre fogadalmat tettek egymásnak. Megható, szép ceremónián vehettem részt, ugyanakkor régi barátokkal, kollégákkal mulathattam át az éjszakát. Másnap kirándultunk, megnéztük a Károlyi család kriptáját, a felújított Károlyi kastélyt, boroztunk a Z. szőlősében és felfaltuk a maradék töltött káposztát.

Egy ajándékkal tértem vissza Budapestre. Na jó, akkor még nem gondoltam, hogy az lesz, most már tudom 🙂 Az utolsó pesti napokon szinte mindenhol ott volt velem. Gondoltam, olyan helyeket fogunk megnézni, ahol még én sem voltam, vagy ahol voltam, de nagyon vissza mennék, annyira szép. Így a választás a várra, az állatkertre, a János-hegyre, Normafára és Gödöllőre esett. A várban épp tisztavatás volt, jó volt belekóstolni az ünnepségbe, meghallgatni a fogadalmat. Az állatkert a komolyabb programokat tette picit mosolygósabbá, bár ha nem mentünk volna oda, azt hiszem én úgyis folyton mosolyogtam volna 😀 Zs. ha beindul, akkor jól tud szórakoztatni 🙂 A majmokat idén is a kedvenceim közé sorolhatom, főleg a pózolós, törülközős, napozóst. Ajánlom családosoknak és nem csak, egy egész napot el lehet ott tölteni.

Nem mehettem úgy el, hogy a Miegymást ne hallgassam meg és szerencsémre volt is koncert. Az ezt követő borozás viszont mindent fölülmúlt (bocs, uncsáj, de tudod miért). Akkor jöttem rá arra, hogy a szavak sokszor annyira fölöslegesek, ha az ember jó társaságban van (bár az elején zavart a szótlanság, mert kimerítő volt az állatkerti túra, s így én sem tudtam hozni a formám). Még valami: akkor és ott tudtam, hogy amit Károlyból hoztam, ajándék.

Másnap ismét felmentünk Zs.al a várba, elsétáltunk a Mátyás templomhoz majd meglátogattuk a Hadtörténeti Múzeumot, amit nagy gabalyodás után találtunk meg, természetesen az én hibám, mert tátottszájú vagyok 😀 Lényeg, ami lényeg, hogy második nekifutásból sikerült célba érni. Innen egy kis romantisches túrára indultunk :)) libegővel, Pestet nézve fel a János-hegyre, ahonnan átsétáltunk a Normafához (és nem tévedtünk el!:D), ott meg kiültünk a kedvenc padomra és sörözgettünk éjfélig, az utolsó busszal meg elmentünk a Nagymami Palacsintázójába.

Kirándulásaink fénypontja Gödöllő volt sok szempontból is. Megnéztük a királyi kastélyt, virágoskertet és rátaláltam a kedvenc fámra 🙂 A városközpontot sem kell kihagyni, nem csak azért mert itt található a Béke-gong, hanem azért mert valamilyen varázslatos padok vannak ezzel szemben 😀 Persze kinézetben nem térnek el más padoktól, de ne felejtsétek el, hogy a Kisherceg rózsája is ugyanolyan volt mint a többi tíz meg százezer 🙂 a kedvenc fám is ehhez hasonló. Megvédett az esőtől, kibírta a zenei tehetségünk bemutatását… “singing in the rain”-ként kell elképzelni a dolgot, ugyanis itt kapott el egy nagy zivatar, de azt hiszem, ennek mindketten örvendtünk egy adott ponton 😉 Kisebb kalandok után az utolsó buszt szerencsére elérve visszakeveredtünk Pestre, ahol még kiültünk a Duna-partra. Nehéz lesz elfelejteni ezt a napot 🙂

A következő délután a barátoké volt, rokonoktól való búcsúzkodás, utolsó szippantások a pesti szmogból és jöhetett a jó kis osztrák hegyi levegő.

Utolsó este Budapest

Reklámok
Kategória: Levelek Budapestről | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Vélemény, hozzászólás?

